FOMCO IMOBILIARE – branding și strategie de brand
În 2019, compania Fomco Imobiliare s-a aflat în top 10 companii profitabile din Târgu-Mureș. Firma s-a înființat în urmă cu 14 ani, are ca obiect de activitate dezvoltarea și promovarea imobiliară, este administrată de Nyulas Bernat Laszlo și deținută de Nyulas Judit.
În cei 14 ani de activitate, recordul în ceea ce privește profitul net obținut a fost înregistrat tocmai în exercițiul financiar 2019 (14,9 milioane lei), cu aproape 11 milioane de lei mai mult decât profitul net obținut în anul 2018. Tot în anul care a trecut, Fomco Imobiliare SRL Cristești a derulat afaceri de 35,8 milioane lei și a asigurat 9 locuri de muncă. Sursă
procesul
O companie cu astfel de rezultate avea nevoie și de un branding adecvat care să se ridice și la nivelul rezultatelor obținute de aceasta. Asfel, agenția franc alături de agenția de Qubed au colaborat împreună cu clientul pentru a crea un brand memorabil pentru Fomco Imobiliare.
Un prim pas pentru a construi un nou brand a fost crearea unei strategii de marketing, de comunicare și apoi de brand. Pe lângă auditul realizat pe strategia de marketing și de comunicare, a fost necesară conectarea cu actualii clienți ai Fomco Imobiliare.
În urma chestionarului de satisfacție a clientului, noi ca și marketeri am fost profund impresionați de numărul de răspunsuri la chestionarul de satisfacție a clientului. În plus, răspunsurile la chestionar au fost peste așteptările noastre:
Dimensiunea generoasă a apartamentelor, locația liniștită și prețul competitiv sunt aspecte care au un aport major în asigurarea stării de bine a viitorilor locatari. Ne-am bucurat să aflăm că aproape toți clienții noștri ne-ar recomanda și că așteptările a peste 85% dintre ei au fost atinse. Sursă
De la aceste rezultate a pornit și ideea de a crea un video de prezentare bazat pe testimonialele clienților. Video-ul poate fi vizualizat mai jos.
Crearea noului brand a plecat de la o poziționare nouă de brand:
poziționarea
Building the well-being/ Construim starea ta de bine – Fomco Imobiliare
Living the well-being/ Trăiește starea ta de bine – Green Residence
Întreaga promisiune transmite curajul de asumare a unei promisiuni, a unei stări de bine, pe care brandul și-o asumă în toate proiectele în care este implicat – atașamentul de arhetipul de tip Hero.
Însă dacă intrăm în esența promisiunii și ajungem, din nou, la conceptul de well-being, realizăm componenta de Nurturer a brandului, prin grija manifestată de acesta în a-i oferi consumatorului final o viață bună, o viață liniștită, o viață confortabilă – the well-being feeling.
Totodata, prezenta cuvântului “building” are un dublu rol: susține promisiunea brandului, comunicată prin slogan, însa are și rol descriptiv, în a enunța industria de care aparține brandul. O altă calitate a sloganului constă în muzicalitatea lui, prin repetitia sufixului “ing” la finalul cuvintelor “building” și “being”.
CUVINTE-CHEIE
- Verde/green
- Confort
- Liniste / viața liniștită
- Un mediu curat
- Stare de bine
- Natura
- Spațiu/spațialitate
identitatea vizuală
Alături de Qubed am lucrat la uun concept nou de logo și identitate vizuală.
Fomco Imobiliare face parte de grupul de firme Fomco. Realizarea unei noi identități vizuale este un proiect ambițios pentru că în plan era rebrandingul întregului grup de firme. Astfel, noua identitate vizuală trebuia să se ridice la nivelul așteptărilor întregului grup decizional din Fomco.
Qubed și-a demonstrat măiestria și talentul creând sub îndrumarea consultanților franc un nou logo și o nouă identitate vizuală.
extinderea conceptului
VIDEO DE PREZENTARE
Video-ul de prezentare a fost realizat după scenariul franc.agency și coordonat pas cu pas pentru implementare tot de specialiștii agenției în strânsă colaborare cu managementul companiei și Instinct Visuals.
Construirea unui brand este un proces ce poate fi realizat doar dintr-o colaborare strânsă între managementul companiei, creatorul noului brand și furnizorii de servicii. Construirea noului brand Fomco Imobiliare e dovada clară că munca colaborativă aduce rezultatele dorite de toate părțile implicate.
Website-ul nou
Pe lângă procesul creativ și de implementare a presupus și un proces de conturare a așteptărilor managementului de la acest website și a sugestiilor specialiștilor din cadrul agenției franc.agency pentru a asigura că acesta este pregătit pentru a face față etapei doi, marketing performant și atragerea de lead-uri.
PR – prezență în presa locală
O abordare omnichannel implică și prezența în presa locală. O serie de articole au fost plasate în cadrul presei locale având la baza studiul asupra gradului de satisfacție a clienților.
Citește articolul aici: https://www.zi-de-zi.ro/2020/08/24/muresul-rezidential-cand-depasesti-asteptarile-clientilor-fomco-imobiliare-green-residence/